dimecres, 8 de febrer del 2012

Els contactes em peten #MACagundena

Ahir em va petar el programa dels contactes i avui un altre cop. 
Algú em diu: "és que tens molta cosa oberta, quatre docs, un excel i 30 pàgines del Firefox...". 
I???
No havíem quedat amb amb el Mac això no em passaria???

I per cert, per què ara el programa dels contactes es diu Agenda? 
Per a mi (i per al diccionari), una agenda és una altra cosa, es refereix a les coses que cal fer. I que jo sàpiga, els contactes de la meva agenda ja estan fets, no els he d'engendrar pas (cony d'engendro!)-

agenda
 
[c. 1855; del fr. agenda, i aquest, del ll. agenda 'coses que s'han de fer', neutre pl. del participi futur passiu del ll. agëre 'fer']
 
f 1 Llibre o quadern en què cada full correspon a un dia de l'any o a diversos i és apte per a fer-hi anotacions; dietari.
 
2 Programa d'afers a tractar en un organisme, una assemblea, una reunió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada