diumenge, 23 d’octubre del 2011

El Mac és absolutament intuïtiu! Doncs Macagundena!

Vull baixar una gravació de so que he fet amb l'iPhone. Per on començo?

Per baixar les fotos he d'anar a un programa que es diu iPhoto; per actualitzar els contactes i l'agenda he de fer-ho amb l'iTunes...

Com és que no puc obrir una finestra amb tot el que hi ha dins l'iPhone? Em van dir "no, home, no, que la virtut del Mac és que és absolutament intuïtiu... Les fotos les baixes per mitjà del programa de fotos, etc...

I un arxiu de so com nassos es baixa?

Potser em diran per mitjà del programa de so (??). Però és que resulta que jo no sé ni si tinc un programa de so. Potser és l'iTunes? Aquest programa el tinc per poder actualitzar l'agenda i el calendari. He mirat i no m'ha semblat que hi pugui baixar els arxius de so de l'iPhone... Estic perdent temps i potser els nervis... M'agafen ganes de projectar el Mac contra la paret... Macagundena!

Torno a la mateixa sensació: els Mac són per a la gent que es dedica a imatges, vídeos, fotos... No per als professionals que treballem bàsicament amb word, excel i outlook (no recordo ni com es diuen els programes anàlegs del Mac).

.........

Gràcies! Ja m'han dit que hi ha una pestanya a l'iTunes que es diu Voice Memos... Que intuïtiu, bestial!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada