dijous, 3 de novembre del 2011

Per què els ppt s'encallen amb el Mac? #MACagundena

Faig servir el PowerPoint amb el Mac. Em van dir que no hi havia problema. Tinc totes les meves presentacions en aquest format i no tinc temps per anar-ho passant.

Quan poso la presentació en format de presentació a pantalla completa, triga uns segons a obrir-se (més del que trigava abans). Però el que em molesta més és que quan s'obre la primera pantalla es queda pensant i costa molt de passar a la segona. Aleshores toques unes quantes vegades el comandament i... quan li dóna la gana en passa tres o quatre de cop.... I apa, a tornar enrere davant de l'auditori... I és clar, aprofites per cagar-te en el Mac... MACcagundena!

Però la desgràcia no s'acaba aquí. Hi ha pantalles en què sense cap motiu es queda bloquejat i no passa a la següent, ja sigui projectant en format de pantalla completa com en format de treball. Ara mateix m'acaba de passar en aquest ppt que he baixat de la jornada del tercer sector:

http://www.tercersector.cat/admin/repositori/file/IVALUA/Avaluacio_Gent30_3nov2011.ppt

A veure si algú el prova d'obrir. Vaig baixant pàgines amb l'scroll o bé amb el botó que hi ha sota l'scroll. I quan arribo a la pàgina 4 ja no baixa més. Això em passa -de vegades- amb presentacions meves quan estic fent un curs o una conferència...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada