dimarts, 26 d’abril del 2011

Qui diu que el Mac no peta?

La principal raó per passar-me a Apple va ser que el Windows se'm col·lapsava i acabava petant o havent de forçar-ne el tancament.

Sorprenentment, el Mac també es penja! Tant com el Windows.

Una de les causes per al Windows era quan tenia més de 40 pàgines d’internet obertes. Quan vaig anar a assessorar-me a la botiga d'Apple de Barcelona o al FNAC, vaig dir-los textualment:

Amb el Windows em passa això i és un dels principals motius per canviar-me. Amb el Mac, si tinc obertes més de 40 pàgines de l'explorador, tindré algun problema?

Resposta literal (en la qual no puc transmetre el posat de suficiència de la persona que responia):

Ei, que estàs davant d'un Mac, si us plau! Aguanta de sobres. Un Mac no peta perquè tinguis molts programes oberts!

Doncs bé, s'alenteix enormement, i arriba a petar, com el Windows! Ara, quan ho explico, algú em diu: I per què has de tenir 40 pàgines obertes?  Resposta literal i amb tota la indignació del món: I a tu què t'importa?


Jo vaig preguntar si Mac resistia això i no solament em van dir que sí, sinó que gairebé em van tractar de client inculte. Aleshores no em van dir que potser cap ordinador pot resistir tantes pestanyes de navegador obertes. No vull que ara, quan ja he fet la compra i la inversió en el canvi de sistema, em qüestionin com treballo i com m'organitzo.

M'han enganyat. Malauradament, després de perdre dos mesos en tot el procés de canvi de sistema, no podia destinar més temps a tornar enrere, i sobretot veient el que comportava (temps, riscos, pèrdua de dades...).

A la foto de la pantalla podeu veure el text indicant que està bloquejat. No vaig poder fer ni una impressió de pantalla!

A la captura de pantalla següent, podeu veure un altre cas, en aquest cas provocat per l'Office per a Mac. Però la major part de les vegades que es penja per l'excés de pestanyes de l'explorador (faig servir Chrome, però és indiferent el que sigui):

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada